Staňte se členy svatebního
Staňte se členy svatebního
Staňte se členy svatebního
Staňte se členy svatebního
Proč BudeVeselka? Co říkají snoubenci:
"Oznámení je v reálu ještě hezčí,
než na fotce. Jsem velmi spokojená!"
Markéta Šubrtová ...další recenze >
Vše o nákupu
Jaký je minimální počet kusů
Minimální množství objednávky tištěných svatebních oznámení přes e-shop je v balíčku 20 ks.
Kartičky RSVP, pozvánky ke stolu, jmenovky, děkovné kartičky a menu karty lze objednat v množstevním balíčku od 20 ks.
Animovaná oznámení do e-mailu zhotovuji v 1 kopii.
Další jazykové verze
V ceně přípravy svatebního oznámení je zahrnuta jedna jazyková verze. Svatební tiskoviny a elektronická oznámení do e-mailu lze připravit také v dalších jazycích. Příplatek za přípravu další jazykové verze u tištěných oznámení a oznámení do e-mailu je 150 Kč. Svatební web je pouze v českém jazyce, další jazyková mutace webu je za příplatek 300 Kč.
Změna objednávky
Je možné dotisknout oznámení, kartičky a jn. tiskoviny navýšením počtu kusů. Snížit počty kusů lze v případě, že nebyly tiskoviny vytištěny, jsou ve fázi předtiskové přípravy.
Společná fotografie pro oznámení a web
Vybrali jste si svatební oznámení nebo šablonu webu s fotografií zašlete ji přes objednávkový formulář společně s texty. Fotografie musí být v dobré kvalitě (nerozmazaná) a velikosti dat 1 MB a více.
Co jsou korektury
Text na svatebním oznámení lze libovolně měnit, měl by být přibližně dlouhý jako na vzoru. Před finálním zpracováním, tj. tiskem a publikací svatebního webu, posíláme náhledy ke kontrole textu a grafického zpracování. Náhledy obdržíte e-mailem. Tisknu a publikuji web až po vašem výslovném odsouhlasení, které obdržím jako odpověď na korektury. Za přehlédnuté chyby v textu nenesu odpovědnost. Text není ručně přepisován, ale je zkopírován z objednávky nebo z e-mailu přesně v podobě, v jaké jej uvedete. Neprovádím gramatické a stylistické úpravy dodaných textů. První dvě varianty elektronického náhledu svatebního oznámení (rozumí se dva e-maily bez ohledu na počet požadovaných změn) vytvořené na základě požadavků zákazníka jsou bezplatné. Každá další korektura (zaslání nových náhledů e-mailem) může být (po zvážení náročnosti změn) zpoplatněna částkou 50 Kč.
Barva textu a oznámení
Barevnost na monitoru se může lišit od skutečnosti. Je to dáno kalibraci monitoru, kterou má každý monitor jinak. Pokud si nejste jistí barevností oznámení, pošlu Vám vzorek oznámení viz dále vzorky. Barevnost vzorků se může odsebe mírně lišit, proto negarantujeme naprosto přesnou barevnost dotisků.
Ceny
Ceny jsou uvedeny včetně 21% DPH. Základní cena tištěných oznámení, menu karet, programu a kartiček se liší podle počtu objednaných kusů. Cenu lze vygenerovat v nákupním košíku.
K základní ceně za tištěná svatební oznámení a oznámení do e-mailu, tištěné menu karty a program je připočten jednorázový poplatek za předtiskovou přípravu od 360 Kč (úprava textu a sazba), u kartiček (RSVP, pozvánek ke stolu, jmenovek) účtujeme poplatek 120 Kč, za přípravu obsahu webu je poplatek 499 Kč. Cena za předtiskovou přípravu (úprava textu a sazba) svatebního oznámení k tisku na zakázku je od 700 Kč (cena za ks bude upřesněna podle poptávky). Cena návrhu webu na zakázku se pohybuje od 3500 - 5000 Kč i více podle náročnosti (cenu upřesním podle zadání do formuláře).
Platba
Platbu uhraďte až po odsouhlasení náhledu k tisku, který zpracuji na základě vaši závazné objednávky přes objednávkový formulář. Platbu proveďte buď bankovním převodem či vkladem na účet po obdržení vystavené faktury. Fakturu zasíláme až po odsouhlasení náhledu k tisku. Po odeslání objednávky obdržíte e-mailem její potvrzení spolu s přesnou částkou, kterou máte zaplatit (hodnota zboží + poštovné a balné) a instrukce na jaký účet máte peníze vložit/převést. Jakmile se platba připíše na můj účet, zašlu Vám zprávu a objednané zboží odešlu.
Poznámka: pokud vám bezprostředně po objednání nepřijdou instrukce k platbě, napište mi prosím na eva.marzini@gmail.com. Stává se totiž, že potvrzení je odfiltrováno ze zákazníkovy schránky antispamovým programem a zákazník pak neví, zda je objednávka platná, případně kam a kolik má zaplatit.
Dodací lhůty a způsob dodání
Hotové svatební tiskoviny s texty na míru obdržíte do 10-14 pracovních dnů poštou od přijetí objednávky (s přihlédnutím k časové prodlevě, kdy došlo k odsouhlasení korektur a připsání platby na můj bankovní účet).
Web obdržíte do e-mailové schránky do 5 pracovních dnů do e-mailu od přijetí objednávky (odsouhlasení korektur) a připsání platby na můj bankovní účet.
Zvolit si můžete expresní přípravu, to je zhotovení zakázky do 7 dnů u tiskovin a 3 dny pro web. Příplatek za tuto službu je 380 Kč u tiskovin a 590 Kč u webu.
Na Slovensko nezasílám na dobírku, je to nevýhodné pro obě strany. Pro slovenské zákazníky je k dispozici můj bankovní účet u Air banky, kam mohou poukazovat platbu za zboží v Eurech. Peníze lze buď složit na pobočce banky, nebo provést platbu internet bankingem - platí se pouze poplatek za převod peněz v rámci Slovenska (tj. kolem 0,20 €). Pouze při platbě předem na můj bankovní účet (poplatek za převod peněz v rámci země). Zboží pak zašlu v ekonomickém či prioritním balíku.
Poštovné
K ceně svatebních tiskovin je připočtu poštovné, balné viz formulář objednávky e-shopu dle aktuálních cen pohonných hmot přepravců PPL / DPD či dle aktuálního ceníku České pošty pouze v rámci ČR.
Zasíláte vzorek, popř. vytištěný vzorek?
V případě, že se neumí zákazník rozhodnout pro jeden konkrétní druh oznámení, nabízíme službu zaslání vzorku. Jde o naše katalogové vzorky, které slouží k lepšímu prohlédnutí papíru nebo druhu tisku u konkrétního vzoru. Na vzorcích není možné měnit písmo a ani barvu tisku. Vzorek není možný zaslat s Vašimi údaji (jména, text, adresy). Vzorek zasíláme za 1 Kč/ ks + cena doporučeného psaní dle ceníku České pošty.